We zijn momenteel onze help-inhoud van eigenaren over aan het zetten. Je kunt de meest recente artikelen voor eigenaren hier vinden.
Important: The spread of COVID-19 may be impacting your travel plans. To change your travel dates, please contact the owner. We’re doing everything we can to adapt to the rapidly changing government advice and travel restrictions. As such, we are taking steps in these unprecedented circumstances to provide more flexibility to travellers. Visit our help centre to see your options: About the coronavirus outbreak (COVID-19)

Wanneer krijg ik mijn restitutie?

De duur van het terugbetalen hangt af van je betaalwijze:
 
Als je via ons online boekingssysteem hebt betaald

Elke restitutie waar je volgens het annuleringsbeleid van de eigenaar recht op hebt, zal verwerkt worden binnen 24 uur nadat de eigenaar de boeking geannuleerd heeft.

  • Als je PayPal hebt gebruikt: gewoonweg zul je het bedrag binnen 24 uur (op werkdagen) ontvangen nadat de restitutieprocedure is gestart.

  • Als je een bankpas/creditcard hebt gebruikt: het kan tot 10 werkdagen duren voordat je de restitutie ontvangt op je rekening. Dit is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij).

 
Als je rechtstreeks aan de eigenaar/manager hebt betaald
 
Neem contact op met de eigenaar/manager om erachter te komen of recht hebt op restitutie. Je kunt hierover mogelijk meer informatie vinden in je huurovereenkomst (als je die hebt).

 

 

Geeft dit voldoende antwoord op je vraag?Ja  Nee